Vastgoed Nederland

Abonnement voor technisch vastgoedmanagement

De gehele coördinatie van klein tot groot onderhoud. Uw woningportefeuille wordt juist onderhouden en de administratie hieromtrent wordt voor u opgesteld. 365Beheer voorziet u van juist advies en voert de werkzaamheden voor u uit. Uw huurders worden bediend terwijl u te allen tijde grip behoudt op uw inkomsten en uitgaven. 

 

Continu onderhoud: 365Beheer ondervangt de 1ste lijn technische onderhoudszaken voor u op. Als verhuurder heeft u geen omkijken hiernaar in de wetenschap dat deze goed geregeld zijn. Jaarlijks bespreken wij uw wensen rondom het groot, klein en dagelijks onderhoud.  Daarbij bepaalt u op welke terreinen wij u kunnen ondersteunen.

24/7 bereikbaar: Onze kracht is de non-stop aandacht, het gehele jaar door. 24 Uur per dag, 7 dagen per week zijn wij bereikbaar voor eventuele technische klachten en calamiteiten.

Eigen technische dienst: Als opdrachtgever bepaalt u of wij uw eigen leveranciers inzetten voor technische klachten of dat u het gemak van onze landelijke technische dienst wenst. Elke opdracht wordt voorafgaand aan de uitvoering door u goedgekeurd. U verkrijgt het laagste uurtarief en wij berekenen nooit voorrijkosten.

Kostenbesparing op elke klus: De landelijke inzet van 365Beheer resulteert in een sterke inkoopkracht op alle technische leveranciers. Of het nu gaat over loodgieterwerkzaamheden, elektra, CV installatie, timmerwerk etc., u maakt altijd gebruik van voordelige tarieven! En wij rekenen nooit voorrijkosten!

Scan lopende leveranciercontracten: Met regelmaat beoordelen wij samen met u de lopende contracten met leveranciers voor bijv. schoonmaakwerkzaamheden of onderhoud van CV ketels. Wij houden de leveranciers scherp in hun dienstverlening aan u als afnemer.

Verzekeringen: Wij coördineren voor u alle schadeaangelegenheden welke onder de dekking van u verzekeringspolis(sen) vallen.

Toezicht: Bij elke opdracht controleren wij de correcte uitvoering van schoonmaak- en servicewerkzaamheden door leveranciers. Daarnaast houden we regelmatig een oogje in het zeil op de algemene staat van het pand.

Inkoop archief: Alle relevante documenten worden zorgvuldig gearchiveerd en zijn te allen tijde op te vragen. Zo heeft u altijd inzicht in de afspraken met o.a. leverancierscontracten, inspectierapporten,  huurovereenkomsten, opleveringsdocumenten en bouwtekeningen.